lørdag 13. november 2010

6


Ole har tatovert en 1000-lapp på snurrebassen sin. Per lurte på hvorfor det, -og Ole ga han 3 gode grunner: - Det er altid greit å ha penger i handa, - og for det andre så er det greit å se at dem vokser iblant, - og sist men ikke minst, -det er alltid hyggelig å kunne stikke en tusenlapp til kjærringa i ny og ne !


Politimannen tok alkotest på ei samekjærring og sa, ha du fått deg en stiv en i kveld. Ka! sa kjærringa, kain dåkker virkelig sjå det også på de dær apparatan?

Mor i huset fant sin 43 år gamle sønn i full gang med en oppblåstbar dukke. "Hva holder du på med?", skrek moren. "Jeg er 43 år og singel, så noe må jeg unne meg", svarte han. Senere samme kveld da han kom hjem, fant han moren sittende i stuen med et vinglass og dukken ved siden. "Hva holder du på med?", skrek sønnen. ..."Jeg tar et glass vin og ser på frustrerte fruer sammen med min svigerdatter!", svarte hun...

Skillmissebarn til barnehagetanten: -Nå skal pappa flytte hjem snart! -Hvordan vet du det? -Jo, fordi tissen til pappa ligger i nattbordskuffen til mamma.

Årsaken til at det bare er 28 % kvinner i himmelen.er at hadde det vært flere,så ville det vært et helvete der også :)

Med penger og pene ord kan man oppnå mye hos en kvinne, og i nødsfall kan man godt utelate de pene ordene.

humorblogg@abc1.no

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar