lørdag 13. november 2010

1



En eldre mann satt på toget, rett ovenfor han satt det en ung gutt med rød hanekam. Gutten blei irritert og sa: ...Hva glor du på? Du gjorde vel litt rare ting når du var ung du også? Ja,sa den eldre mannen. Jeg pulte ei høne en gang,og nå sitter jeg her og lurer på om du kan være sønnen min...

I Irak er det en skam å ha sex utenom ekteskap, spise store mengder grisekjøtt og å drikke mye sprit!!!! I Norge kaller vi det julebord ;)

Det var en gang ei selvstendig prinsesse. Hun fant en frosk idet hun satt og fundert på livets spørsmål. Frosken hoppet oppi fanget hennes og sa: En gang var jeg en vakker prins. Hvis du kysser meg blir jeg til en prins igjen, så kan vi gifte oss og bo i slottet mitt der du kan lage mat til meg, føde barna mine og bestandig være takknemlig for å gjøre det. Om kvelden spiste hun froskelår, lo og tenkte: Ikke faen!!! .................                   ................

Til ALLE som ikke har skjønt det... Det er Egg til frokost og Høne til kvelds... Med andre ord, Egget kom FØR Høna!!!

Hvis du Står Til halsen i dritt,-Ikke Heng med Hodet

 
For menn som tror :En kvinnens plass er på kjøkkenet,  Bare husk, det er der knivene holdes.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar