mandag 15. november 2010

17

 
 
 
HVORFOR SJOKOLADE ER BEDRE ENN SEX (eller?)
Sjokolade e tilgjengelig
Sjokolade gjør godt selv om den e blitt myk
Det e trygt å nyte sjokolade mens du kjører
En sjokolade varer akkurat så lenge som du ønsker
Du kan nyte en sjokolade selv mens din mor ser på
Sjokoladen bryr sæ ikke om du tygger nøttene
To mennesker av samme kjønn kan nyte sjokolade uten å bli kalt stygge ting
Sjokolade lar sæ ikke skremme bort av ordet "forpliktelser"
Du kan nyte en sjokolade på skrivebordet ditt uten å sjenere de andre i samme kontorlandskap
Du kan be fremmede om sjokolade uten å få en ørefik
Du får ikke hår i munnen når du nyter en sjokolade
Du trenger ikke fake noe som helst når du nyter en sjokolade
Sjokolade gjør dæ ikke gravid
Du kan nyte sjokolade en hvilken som helst dag i måneden
Go sjokolade e lett å finne
Du kan nyte så mange forsjellige sjokolader som du bare orker
Du e aldri for ung eller for gammel for sjokolade
Du kan nyte sjokolade uten å holde naboene våkne
Me sjokolade spiller størrelsen ingen rolle, det gjør alltid godt


Jeg trodde jeg hadde funnet
meg selv, men nå har jeg rota
meg bort igjen.


Hvis jorda hadde gått tredve
ganger så fort rundt, hadde
det vært lønning hver dag.


Jeg er villig til å gjøre hva som
helst hvis det fører til at jeg
slipper å gjøre noe som helst.

Hvorfor skal jeg tenke før jeg
snakker, når jeg ikke aner hva
jeg skal si før jeg har sagt det?
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar