søndag 14. november 2010

14

adparo_13.gif

                              Kontaktannonser;
Ung desperat mann
Søker pen, intelligent kvinne med de rette formene. Kan gjerne tenke meg en erfaren kvinne. En moden eldre kvinne går også bra. I verste fall en gutt.

"Middag for to"


 
Trekant
Trekant i Beiarn søker en blindemann for trivelige bridgekvelder. Kjønn og alder ingen hindring. Må være et røykfritt avholds- menneske.

"Ingen juksing"
 Ta meg!
Attraktiv jente, 27 år, villig til alt, søker frisk mann. Så fort vi har giftet oss og vi har fått svar på testene, kan jeg til og med tenke meg å gjøre det med lyset tent.

"Bort med fingrene"

En fyr går i butikken for å handle og oppdager at en meget attraktiv kvinne vinker på ham.
Hun sier "Hei på deg!"

Han blir litt satt ut fordi han ikke klarer å plassere henne.
Så han sier: "Kjenner du meg?"
Hun svarer: "Jeg tror at du er far til en av mine unger"
Nå vandrer tankene hans tilbake i tiden til den eneste gangen han var utro mot sin kone.

Han sier: "Herregud, er du den stripperen fra mitt utdrikkingslag som jeg tok på biljardbordet mens alle kompisene mine så på og din venninne pisket meg på baken med en våt purreløk?"

Hun ser rolig på ham og sier: Nei, jeg er din sønns lærerinne..."


"
Mer fra barnemunn:
 Turid, 7 år:
Når man gifter seg, gir man hverandre et taushetsøfte. Hvis man ikke holder det, blir man skilt, og da må man dele på lampene og knivene, og som regel blir man ikke enige om hvem som skal ha barna. De som ikke blir enige om det, m&;;aring; gå til en børsmegler. Han bestemmer at
;den ene skal ha barna, så får heller den andre et spisebord ekstra.

Trine Marie, 6 år:
Bestefar fikk en kjæreste da han var 70 år. Hun var innmari liten og sikkert 80 år mindre enn han. Hun arvet skrubbel og bit.

Anne Elise, 9 år:
Min farmor ble vrien i overgangsalderen, men hun kom seg igjen en uke før hun døde.

Stine, 9 år:
Når man er sånn førti eller femti år, slutter damene å legge egg. Det vil si at de ikke lenger kan produsere folk. Hekkingen begynner sånn i

 

fjortenårsalderen og varer helt til middelalderen.

Kjartan, 5 år:
Gamle jomfruer vet ikke helt hvordan menn skal brukes.

Marte, 8 år:
Gamle jomfruer er damer som har hornhinna i behold.

Martin 8 år:
Bestemødre har veldig store behåer. De er så store at jeg får hele rumpa og to knær inn i den ene rundingen. I den andre kan broren min sitte.

Kaja, 7 år:
På mormorer er liksom puppene dobbelt så synlige. Det er fordi de har melket så mange familiemedlemmer


Kjartan, 5 år:
Gamle jomfruer vet ikke helt hvordan menn skal brukes.

Marte, 8 år:
Gamle jomfruer er damer som har hornhinna i behold.

Martin 8 år:
Bestemødre har veldig store behåer. De er så store at jeg får hele rumpa og to knær inn i den ene rundingen. I den andre kan broren min sitte.

Kaja, 7 år:
På mormorer er liksom puppene dobbelt så synlige. Det er fordi de har melket så mange familiemedlemmer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar