lørdag 13. november 2010

7


Noen mennesker er født en halvtime for seint..... jeg har aldri greid å ta igjen min !!!
Noen ganger later jeg som om jeg er normal...det blir veldig kjedelig i lengden...så jeg går fort tilbake til å bare være meg igjen...

Finsk graviditetstest?? Stikk en flaske Koskenkorva opp i toillsjura og vent litt........Dra så flaska ut igjen........Er det minket på innholdet er det folk der!!!

 En mann kommer hjem og ser sin kone ha sex med en dverg. Hvor han skriker ut :SKULLE IKKE DU SLUTTE Å VÆRE UTRO? Hvor kona svarer, Ser du ikke at jeg holder på å trappe ned?

Bedre å drukne sine sorger... enn å lære dem å svømme !!!

 Jeg så meg i speilet , men jeg så ikke ut ...
så jeg gikk til vinduet isteden .....

Ligger litt på latsiden. Etterpå skal jeg snu meg !!

Det er en stor forskjell på SNURREBART og SNURREBASS. Det fikk kristenavisa Vårt Land erfare. Det ble telefonstorm på følgende fototekst: "Kapellan Yngve Kaspersen i Moss er tydelig stolt over snurrebassen sin. Det skal mye stell og tålmodighet til for å få en anstendig størrelse. Etter hvert tar det daglige stellet et par minutter. Det aller viktigste hjelpemidlet er en god krem".... :)

Kjærringa hadd seg et nummer med dildon og kaill`n hadde blitt ganske sjalu på den dær, så han kasta`n ut av vinduet. Akkurat da kjørte en mor og hennes femårige sønn forbi. Dildoen slo mot frontruta og spratt opp i lufta.
"- Ka va d dær" sa gut'n? Mor ble litt forfjamsa før hun svarte:
"- Det va bære en Veps svarte mor...a...
Det ble s...tilt i bilen en stund før guten utbrøt: - Satan for en stor kuk den hadde;D



humorblogg@abc1.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar