lørdag 13. november 2010

2



Samen satt på isen da en mann kom gåanes på ski "Unnskyld men kan de si hvor Aslak bor? "Ja", svarte samen, "han bor dær oppe i den gule hytta" å peika langt oppi fjellsia. Mannen takka å starta klatringa oppover fjellet. Vel oppe, søkke peise utslitt banka han på døra å ei lita finnkjærring kom ut. "Unnskyld men er Aslak å treffe?" sporte mannen. "Ja", svarte kjærringa, "han sett ute på isen der nede å feske."

Man er ung bare en gang .."
senere må man finne på andre
unskyldninger.      ...........               -...............


En pessimist, er en opptimist med erfaring:)

Er en skilpadde uten skall, hjemløs eller bare naken?????

Fikk
en telefon opprigning for et par dager siden, fra noen som ville jeg
skulle donere mine gamle klær til de som sultet rundt i verden. Jeg ba
dem på en pen måte om å dra dit pepper'n gror, for å si det mildt. ALLE
vet jo at de som passer i mine klær IKKE sulter.....

Kjære Gud, jeg har det godt. Takk for alt som jeg har fått. Siden jeg har
fått så altfor mye, kunne du Gud ta deg bryet: Å hjelpe meg med en
slankekur...vær så snill og ta litt i retur...:))




Det tar 7 sekunder for maten å passere fra munnen til magen. Et menneskes hårstrå kan holde 3 kg. Lengden av penis er tommelens lengde ganger tre. Lårbeinet er hardt som betong. Kvinnens hjerte slår raskere enn mannens. Kvinnen blunker to ganger mer enn mannen. Vi bruker 300 muskler bare for å holde balansen når vi står. Kvinnen har alt lest hele denne teksten. Menn ser fortsatt på tommelen sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar