mandag 15. november 2010

18



JEG KOLLIDERTE MED........
Her følger noen "gullkorn" fra en samling norske skademeldinger hentet fra virkeligheten. Man må utvilsomt ha sine muntre stunder, også iforsikringsbransjen.


1.
Bilen måtte ta en større sving enn beregnet på grunn av en usynlig lastebil.

2.
Årsaken til kollisjonen var at den andre nesten kom klar av meg.

3.
Jeg kolliderte med et tre som stod stille.

4.
Jeg kjørte på en stillestående buss som kjørte i motsatt retning.

5.
Jeg mener at ingen av partene hadde skyld i uhellet, men hvis det ikke er tilfelle, er det motparten.

6.
Jeg kjørte mannen ned. Han innrømmet at det var hans feil, for han var kjørt ned før.

7.
Jeg kjørte i en annen vogn for å unngå sammenstøt.

8.
En fotgjenger rammet meg og fortsatte innover i vognen.

9.
Jeg tutet i hornet, men det hjalp ikke, idet det var stjålet.

10.
Da jeg kom hjem, kjørte jeg inn i det gale huset og kolliderte med et tre som jeg ikke har.

11.
Jeg mente sidevinduet var rullet ned, men det var det ikke, hvilket jeg først konstanterte da jeg stakk hodet ut gjennom det.

12.
Tre damer stod og snakket sammen, og da to trådte fram og to tilbake og en fram var det ikke noe å gjøre.

13.
Kua slentret inn i min vogn. Mannen fortalte meg etterpå at kua var åndssvak.

14.
Jeg forlot min Ford Coupè utenfor og når jeg kom tilbake fant jeg til min store overraskelse en Ford Cabriolet.

15.
Et hjul kjørte i grøften, foten hoppet fra bremsen til gassen, fòr over veien og havnet i et tre.

16.
Ulykken skjedde forat veien svingte.

17.
For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.

18.
Jeg kan ikke betale reparasjonen, da jeg underholdes av min svigermor, etterat min kone døde for tre år siden.

19.
Jeg hørte et tut bak meg og fikk et støt i ryggen, en dame forsøkte tydeligvis å kjøre forbi.

20.
En lyktestolpe fòr imot bilen og skadet seg på to steder
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar