mandag 18. april 2011

45



Finnmarkingen hadde tatt en tur i felles-badstuen, og det gikk ikke mange minuttene før han hadde fått reisning. En av damene kastet en øse med kaldt vann på han, og snabben falt sammen som en melsekk . Finnmarkingen kikket ned og utbryter: Va d bare tørst du va, din toillkuk...


Jeg trodde jeg var en god elsker
til jeg fant ut at kona hadde astma


Visste du at det er kvinnelige kjønnshormoner i øl?
Etter 10 halvlitere prater du bare tull
og da er du også elendig til å kjøre bil!


Et skip plukket opp en mann
som lå og klamret seg til en planke langt ute på havet.
Da kapteinen spurte mannen, som forresten var advokat,
hvorfor haiene ikke hadde spist ham, svarte han:
"De angriper ikke kolleger."






Kone: - Er det sant at sauen er det dummeste dyret i verden?
Mann: - Ja lammet mitt.


- Å min kjære, hvordan kunne jeg noen gang forlate deg?
- Neste buss går om et kvarter


- Jeg giftet meg med kona for at hun var så forskjellig fra andre kvinner.
- Jaså, hvordan da?
- Hun var den eneste som ville ha meg.

Rare lover fra California

1. Dyr kan ikke pare seg innen 300 meter fra skoler, soisesteder eller relegiøse bygninger/steder.
2. Mange dyr er ikke tillatt å holde som kjæledyr, dette inkluderer snelger og elefanter.
3. Førerløse biler tillates ikke å kjøre fortere enn 60mph.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar