søndag 3. april 2011

41



Ting du IKKE sier når du har sex

  • - Har du kommet ennå, kjære?
  • - Hva var det du het igjen?
  • - Dette ville være mye morsommere med flere folk.
  • - Pust gjennom nesen!
  • - Hvilken tampong??
  • - Du ser yngre ut enn du kjennes.
  • - Du ligner sååå på søstera di.
  • - Tenk, jeg slapp å spandere middag på deg.
  • - Er du snart ferdig? Jeg har et møte.
  • - Gi meg fjernkontrollen.
  • - Nevnte jeg forresten det med videokameraet?
  • - En plastisk kirurg kan fikse det på en time.
  • - Men jeg har nettopp børstet tennene.
  • - Men alle ser jo litt komisk ut nakne.
  • - En gang var jeg en kvinne…
  • - Bruk fingeren, den er større.
  • - Det føles godt å være til sengs med noen jeg slipper å blåse opp.
  • - Min mor lærte meg dette.
  • - Møøø!
  • - Kanskje du bare er ute av trening?
  • - Burde jeg spørre om hvorfor du blør?
  • - Jeg vil ha barn!
  • - Jeg vil se hvor mange kronestykker jeg får plass til inni her.
  • - Jeg har ikke hatt så mye sex siden jeg trakk på gata.
  • - Fort deg, parkometeret går!
  • - Håper du er like pen når jeg er edru.
  • - Hvorfor har vi begge to penis?
  • - Hvor lenge kommer du til å være "nesten der"?
  • - Vent litt, la meg skifte kanal.
  • - Må jeg være her i morgen tidlig?
  • - Ikke rør!!
  • - Ikke vri sånn på deg - jeg søler ut ølet.
  • - Få hånden din vekk derfra!!
  • - Har du noe penicillin?
  • - Fy søren, den var liten!
  • - Har du sett "Farlig begjær"?
  • - Var det alt?
  • - Vet du at taket trenger et strøk maling?
  • - Må jeg betale for dette?
  • - Kjenner du at det lukter brent?
  • - Vet du hva visse hunn-edderkopper gjør etter at de har hatt sex?





Æ e jævla lei av å få spørsmål om hunden min, som angrep og skambeit 8 Somaliske trygdemissbrukere sist uke. Hunden angrep også de 6 khat tyggende voldtektsforbryter-kompisan demmes,16 polske trailersjåføra, 3 SV politikera, 1 elektrisk bil, 4 ungdomma me buksan hengende neffor rævsprekka, 1 rapper og Ari Behn. FOR SISTE GANG! HUNDEN MIN E IKKE TIL SALGS !

Statistikken viser at de som feirer flest fødselsdager, også er de som lever lengst

Som han sa,mannen: En dag,så var jeg full i tre dager.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar