onsdag 2. mars 2011

34



Jeg lider ikke av dårlig hukommelse, jeg nyter det !

Å bli gammel er ikke farlig, det er å slutte å bli gammel som er farlig.


Gratis øl

Andy og Adam var ute på byen. De var rimelig blakke, men var fortsatt tørste. Etter å ha sjekket alle lommene sine fant de 16 kroner, og Andy fikk en genial idè.
– Få de 16 kronene, så skal jeg vise deg hvordan vi kan drikke helt gratis hele kvelden!
Kjapt som et lyn løp de til slakteren og kjøpte en diger pølse som de stakk i buksesmekken til Adam. Så gikk de inn på nærmeste pub.
– To halvlitere, sa Andy til bartenderen.
De drakk ølen så fort de kunne, mens barkeeperen ventet på pengene sine. Plutselig går Andy ned på knærne og begynner å suge pølsa i Adams buksesmekk.
– Kom dere ut av puben min, begredelige skinkeryttere, hylte bartenderen og så sparket han begge ut døra.
De fulgte denne planen til stor glede hele kvelden, men da de kom til den femtende puben begynte Andy å sippe.
– Uff, jeg orker ikke mer! Knærne mine er så såre og oppskrubba etter all knelinga på gulvet!
– Du klager?, svarte Adam. Hva med meg? Jeg mista pølsa etter den tredje puben!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar