mandag 21. mars 2011

37

Mannen var i dusjen da detringte på døren. I mangel på håndkle tok han sin datters smekke fra
tørkestativet for å skjule utstyret mens han løp til døra for å åpne. Utenfor
sto naboens kone. Hun knakk sammen i latter over synet og han kikket ned på
smekken. På den sto det:
...............VOKSER OG BLIR STOR TIL GLEDE FOR MOR
Vet du hva en mann i g-streng kalles for på Voss?
Svar: Kar i trå.
Kone: - Er det sant at sauen er det dummeste dyret i verden?
Mann: - Ja lammet mitt
- Jeg giftet meg med kona for at hun var så forskjellig fra andre kvinner.
- Jaså, hvordan da?
- Hun var den eneste som ville ha meg.


Frisøren: Vil du beholde barten?
Kunden: Gjerne.
Frisøren: Flott. Da legger jeg den i en pose.


En politimann tok fartskontroll. Han kjedet seg veldig fordi det ikke var noen som kjørte for fort. Så kom det plutselig en som kjørte for fort. Politimannen stoppet han og sa:
- Jeg har ventet lenge på deg. Mannen svarte kjapt:
- Jeg kom så fort jeg kunne.



Gåte (Vanskelig); -Hva har ett Horn og som vi får Melk ifra?

.....Melkebilen.


‎2 svensker og en Nordmann skulle vedde 1.000,- kr på hvem som klarte å Pisse over et hus. Den ene svensken pissa på vinduet, den andre pissa i takrenna. Nordmannen pissa i Buksa og kasta den over huset.






 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar