lørdag 5. mars 2011

35


 

 

Presten og nonnen 

En prest har tilbudt en nonne skyss. Da hun setter seg inn, krysser hun bena så hun kommer til at vise noe av bena. Presten blir så overrasket, at han holder på å kjøre galt.
Etter å ha fått kontroll over bilen igjen, legger han sin hånd på hennes ben. Nonnen: “Fader, husk salme 129″
Presten fjerner sin hånd, men da han skifter gear, legger han den igjen på hennes ben. Igjen sier nonnen: “Fader, husk salme 129″
Presten: “Unnskyld Søster, men jeg er svak”
De kommer til klosteret, og nonnen stiger ut av bilen.
Da presten ankommer kirken, skynder han seg inn og slår opp på salme 129. Der står: “Gå fremad og søk høyere oppe – og du vil oppleve himmelen”
Moral: Hvis du ikke holder deg godt informert i jobben, risikerer du å gå glipp av store muligheter. (Av og til er det ikke nok å tro, men en fordel å vite)

- Da vi giftet oss syntes jeg du var sånn en modig mann, Karl.
- Ja tenk, det var det mange som sa til meg da!



Kommunearbeidere må ha de raskeste bilene i hele verden. De slutter klokken 4 på jobben og er hjemme 3.


- Så godt du lukter, Helge. Hva har du tatt på deg?
- Rene sokker.



- Jeg visste ikke at du kunne svømme. Hvor lærte du det?
- I vannet!



- Har du sagt til pappa at jeg er stor i kjeften?
- Nei, jeg sa bare at det sikkert ikke var vanskelig for deg å spise en banan på tvers.



Fangen sitter i cellen og tenker over sin situasjon.
- Hvis jeg hadde slått inn på forbryterbanen litt tidligere i livet, ville jeg vært fri nå!



- Hvorfor er du ugift?
- Jeg ble født sånn!



- Doktor, hva skal jeg gjøre med håravfallet mitt?
- Kast det, det er ingenting å samle på.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar