tirsdag 22. februar 2011

33


Min humkommelse er blitt mye bedre i det siste, sa gamle Nilsen til sin venn. Nå kommer jeg ofte på at det er noe jeg har glemt.


- Hvor gammel er du, lille venn?
- 14 år.
- Jasså. Ja, da skal du vel snart konfirmeres da?
...- Ja, og hvor gammel er De da?
- Jeg er 84 år jeg, lille venn.
- Jasså. Da skal De vel snart begraves da?


Kvinner er som mobiltelefoner :Liker å bli holdt, liker å bli tatt på, liker lange samtaler, trenger å lades opp -og hvis du trykker på feil tast, da mister du forbindelsen med det samme...

- Jeg tror mannen min er utro, sier blondinen.
- Hvorfor tror du det? sa advokaten.
- Svangerskapstesten viser at han er ikke far til barnet mitt.

Hele kongefamilien gikk en tur i skogen, unntatt Ari Ben, han hang fast i en gren.

Bin Laden jr: - Pappa, jeg fikk feil på prøven i dag.
Bin Laden: - Hva fikk du feil på da?
Jr: - Jeg sa at Eifeltårnet er større en World Trade Center
Bin Laden: - Rolig sønn dette ordner pappa.


- Hva sier kannibalen når de ser julenissen komme?
Svar: Endelig kommer julematen


Hva sier en kannibal når den ser en mann i hengekøye?
Aah... Frokost på sengen.

Hva er det kannibalene liker best?
Svar: Rasmus på loffen.


Vet du hvor "Tor med hammeren" lærte å bruke hammeren?
Svar: På et lynkurs.


Hva er det som går og går og alltid kommer til døra?
Svar: Jehovas vitne.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar