fredag 18. februar 2011

30






En nonne sitter på et tog. Ved siden av sitter en bedugget pønker og spiser reker. Han kaster skallene på henne. Hun samler de opp og kaster de ut gjennom vinduet. Til slutt får hun nok. Hun trekker i nødbremsen, og pønkeren flirer: Du får 1000kr i bot, din dumme ku!! Hun svarer: Når jeg roper voldtekt og de lukter på fingrene dine, får du ti år, din dust......


Datteren kommer hjem til sin mor og forteller at hun er gravid! Hvordan kunne dette skje, spurte moren strengt? – Nei, du skjønner, det var ett skoleprosjekt om livets mirakel, svarte datteren. Hvem er faren da? Spurte moren. Åh, åssen skal jeg kunne vite det da?? svarte datteren. Det var ett stort gruppearbeid.. :)




 

 

Uførepensjon


Så var det gubben som fortalte sin kone at han ville gå ned på sosialkontoret og søke alderspensjon.
- Hvordan har du tenkt å klare det? spør hun.
- Da må du forevise fødselsattest, og den har du somlet bort for lenge siden.

- Det ordner seg, sier han og forsvinner.
Noen timer senere kommer han tilbake, og kona spør:
- Vel, hvordan gikk det?

- Jo da, sier gubben, jeg bare tok av meg trøya og viste at jeg har grått hår på brystet. Da sa de at jeg har krav på alderspensjon.
- Virkelig? Da burde du ha vist dem pikken også, og krevet uførepensjon i samme slengen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar