torsdag 27. januar 2011

28

– Jeg har kvittet meg med bråket i bilen.

– Har du vært på verksted?

– Nei, jeg har skilt meg fra kona!

------

– Kan du ikke skaffe meg noen gratis billetter, du som jobber i kulturhuset?

– Klart det. Men hva med å skaffe meg noen gratis penger, du som jobber i bank?

-------
Kona lurte på om vi kunne elske sånn som de gjør på film.
Så æ pulte ho i ræva og spruta ho i ansiktet.
Nu vil ho skilles.
Trur ikke vi har helt samme filmsmak....
---------
Trønderen og kjærringa dele en flaske vin.
Plutselig sei trønderen: "Æ vedde på at du itj greie å sei en ting som gjør mæ gla og trist samtidi. "Kjærringa tenkte seg om en kort stund før hu svare: "Du har større kuk enn bror din."
-----------
Et gammelt ektepar gjør seg klar til en liten hyrdestund. Hun smører seg gjentatte ganger me glidekrem i skrittet.
Han står og ser på...så tar han av lenga på klokka i vesten og snurrer den stramt rundt pikken."Hun ser undrende på ham og spør, "Hva holder du på med?"
"jeg legger på kjetting, det ser ut for at det blir et forferdelig slapseføre i kveld!!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar