tirsdag 25. januar 2011

27

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ 

En liten gutt fikk se faren sin i dusjen og spurte hva pungen hans var for noe.- Det er eplene på livets tre, forklarte faren poetisk. Da gutten fortalte dette til moren sin sier hun: Han sa ikke noe om den tørre kvisten de henger på da...?

 ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

– Det var nettopp en kar innom som sa han ville rundjule deg.

– Og hva sa du da?

– Jeg beklaget at du var ute!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Legen til gamlingen: Jeg trenger en avføringprøve, urinprøve og en sædprøve av deg. Gamlingen: Jeg hører så dårlig, hva sa du? Kona: HAN SPØR ETTER TRUSA DI..

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ 

Siden det påstås at fire av ti bilulykker skyldes promille, sier det seg selv at de øvrig seks skyldes at bilføreren er edru????

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ 

Rektor ved en barneskole ringte til skolesjefen og presenterte ham for følgende problem:

– Tre av de kvinnelige lærerne er blitt gravid. Hva foreslår du jeg skal gjøre?

Etter en lang tenkepause kom det fra skolesjefen:

– Blånekt!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ 

En turist hadde gått seg vill på fot­tur i fjellet. Da han endelig kom fram til ei hytte der en familie ferierte, sa han.

– Kan dere si meg hvor langt det er til folk!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar