lørdag 13. august 2011

59. side




Noen små:

Bedre med min i din enn vår i luften sa gubben :-)

Nedi trusa på jenta får samen tak i snora på tampongen; han ser på henne med blanke øyne og sier.... voi satan!!! Har du startsnor???


To fugler satt på en gren og snakket. Så sa den ene:
- Jeg vet ikke hvor jeg skal bygge redet mitt, for det er et rede på hver eneste gren her.
Da sa den andre: - Bygg det inne på NAV du. Der har de ikke rede på noen ting....









En full mann kom hjem med ei Katt, viste den frem til kona og sa; -Se,
 her har du en ekte Jungel-Ape! -Idiot, svarte kona, det er en Katt! -Æ snakka til Katta, sa mannen.

Var du edru da du kom heim i natt og slapp ut katta? spurte kona. Javisst helvete var jeg det! svarte mannen irritert.
-ok, men da måtte du ha vært ganske trøtt,
 for katta har ligget inne i gangen hele natta og skinnhuva di ligger midt ute på gårdsplassen!

De to fulle samene forvilla seg inn på et jernbanespor:
"Voi satan for ei flat trapp", sa den ene.
"Jatta, og inni helvete lavt gelender", sa den andre.






Mannen var i Oslo, og gikk innom ei spåkone i byen - til tross for at han ikke trodde på slikt.
Hun begynte: Du har to barn. -Nei, lo mannen, -du er ikke særlig god! Min kone og jeg har tre barn sammen!
Spådamen fortsatte: -Du er naiv og lett å lure...

Og så var det mannen som var så rik at han ikke våget å sette sin fot i en båt? Han var faktisk søkkrik.

Det er bedre å holde kjeft,å bli betraktet som en idiot,enn å åpne den og bevise det!





Livet er kort...Smil mens du enda har tenner :-D

To karer sjanglet hjemover gode og brisne da den ene sier: Du..vi sier ikke til noen hvor vi har være henne...
Neida,svarte han andre..men du kan vel si det til meg? :-)


Alle mennesker er litt rare, unntatt du og jeg, og selv du er litt rar.. :-)

Som singel er det vanskelig å måtte vente på sex, te fredan!
For man vet at det absolutt ikke kommer til å skje uansett!!! :-)

Du vet du trenger sex - Når musa til pc'n begynner å leke med deg. :-)

Jeg begynner altid dagen med en vegetarfrokost. Den består av tobakk og kaffe.....


Erotisk rulett.... Det er når en mann stenges inne i et mørkt rom .....
med 10 nakne damer,og den ene er hans svigermor.... ;)





Det var en gang to tomater som gikk over en vei, så kom det en bil, så de skyndet seg over. Så sa den ene til den andre:
- Å å, nå ødela du hele vitsen.


To snekkere jobber i lag og den ene irriterer seg grenseløst av kompisens
dårlige kroppshygiene.. Han undrer på hvordan han skal få sagt fra på en
høflig måte og sier til slutt: "Du Kjell, bruker du å dusje etter sex?" Kjell: "-Ja,
selvsagt gjør jeg vel det!" Kompisen: -"Kanskje på tide å få pult litt da..?" :-)


Og så var det damen som ringte til Statoil og bestilte fyringsolje og sa:Send sjåføren med den lengste slangen.
Etterpå tenkte hun...herregud,det kunne jo misforståes,så hun ringte opp igjen og sa:
Det var meg som ringte og ba om sjåføren med den lengste slangen.Grunnen er at hullet mitt er bakerst i hekken.


Som han sa gutn; "Da æ va liten va vi så fattig, at vesst ikkje æ hadd mårrabrø' når æ våkna, hadd æ ikkje nåkka å leke med dejnn dagen.." :-)

Da kvinnen våknet etter kjønnsleppe-operasjonen sto det 3 buketter med blomster på bordet.
En fra mannen hennes, en fra legen og en fra han som fikk nye ører.




.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar